Možnosti parkiranja

V Gozd Martuljku so kot izhodišča za vzpon na planino na voljo naslednja parkirišča:

• Pri hotelu Triangel (nekdanjem penzionu Špik) pri mostu čez Savo je najbližje parkirišče. Sto metrov naprej od parkirišča po glavni cesti proti Kranjski Gori zavijte levo na cesto in ji sledite mimo kopišča do izhodišča poti skozi kanjon ali po gozdni vlaki.

• Parkirate lahko nasproti Gostilne in picerije Jožica, zahodno od nekdanje trgovine Mercator. Od tam peš do ovinka nadaljujete v smeri Kranjske Gore, kjer levo zavije markirana pešpot, ki vas ravno tako pripelje do izhodišča poti skozi kanjon ali po gozdni vlaki.

• Naslednje parkirišče je za gasilskim domom. Od tam se po glavni cesti v smeri Jesenic vrnite do ovinka, kjer desno zavije prej omenjena markirna pešpot.

• Parkirišče je tudi ob kolesarski stezi pri smučišču v Gozd Martuljku. Od tam se lahko na planino povzpnete po gozdni cesti ali pa se po kolesarski stezi odpravite v smeri Jesenic in z nje zavijete desno pri nadvozu čez pešpot. Na koncu travnika boste spet dosegli izhodišče poti skozi kanjon in začetek gozdne vlake.

• Zadnji dve parkirišči se nahajata pred mostom čez Savo: eno pred športnim igriščem in drugo ob začetku ceste na Srednji Vrh. Od tam prečkajte most čez Savo in sledite opisani poti od hotela Triangel.

Lokacije parkirišč in poti na planino so označene na spodnjem zemljevidu.